Personas, kas jaunākas par 18 gadiem, lūdzam pamest šo vietni.

 

UZMANĪBU!

Ar 2014.gada 1.janvāri „Noteikumi par distances līgumu” nav attiecināmi uz alkoholiskajiem dzērieniem. Šīs preces Jūs varat mūsu mājaslapā tikai pasūtīt (rezervēt). Pēc pasūtījuma Jums būs jāierodas personīgi, veikalā www.devino.lv, veicot pasūtīto preču pirkumu.

 

I.            KĀ VEIKT PASŪTĪJUMU:

 

  • Jūs varat veikt pasūtījumu pa tālruni: (+371) 22 119 999. Pasūtījumus pa telefonu pieņemam darba dienās no 11:00 līdz 18:00;
  • Sūtot pieteikumu uz e-pasta adresi: pasutijumi@devino.lv
  • Interneta veikalā:
  1. Izvēlieties sadaļu (piemēram, «VĪNI»), izvēlieties grupu (piem., «SARKANVĪNS»). No preču saraksta izvēlieties vajadzīgo un noklikšķiniet uz attēla vai - „Ielikt grozā”.
  2. Norādiet citu preču daudzumu, ja vajadzīgais skats ir lielāks par vienu;
  3. Ja Jūs vēlaties pasūtīt tikai šo preci, pārejiet uz sadaļu „Mans grozs”,un noklikšķiniet „Pasūtīt preces”. Ja Jūs vēlaties pasūtīt vēl citas preces,vai veikt pasūtījumu vēlāk, pārejiet pie izvēles sadaļas;
  4. Aizpildiet Pasūtījuma formu:

a)    Ja esat jauns klients:

  • noklikšķiniet „Reģistrēties”;
  • Aizpildiet norādītos Personas datu laukus;
  • Neaizmirstiet norādīt kontaktinformāciju;
  • Izvēlaties un apstipriniet paroli;

b)   Ja esat reģistrēts klients:

  • noklikšķiniet „Ienākt”;
  • noklikšķiniet „Pasūtīt preces”;
  • izvēlaties norēķinu veidu;
  • noklikšķiniet „Tālāk”;
  • pārbaudiet redzamā pasūtījuma informāciju;
  • apstipriniet pasūtījumu noklikšķinot „Apstiprināt”;
  • varat aplūkot pasūtījuma informāciju, turpināt iepirkšanos, veidojot jaunu pasūtījumu, vai noklikšķināt „Iziet”.
  1. Pēc pasūtījuma pabeigšanas uz Jūsu norādīto e-pasta adresi saņemsiet apstiprinājumu par pasūtījuma nodošanu apstrādei;
  2. Tuvākās darba dienas laikā mūsu klientu konsultants sazināsies ar Jums, lai apstiprinātu pasūtījumu, precizējot Jums ērtāko apmaksas veidu un pasūtījuma saņemšanas laiku.
  3. Neskaidrību gadījumā rakstiet mums uz pasutijumi@devino.lv vai zvaniet pa tālruni (+371) 22 119 999 darba dienās no plkst. 11:00 – 18:00.

 

  • Svarīgi atcerēties:
      • Pasūtījumi tiek apstrādāti darba dienās no plkst. 9:30 līdz 17:30;
      • Ja būsiet norādījis nepareizu e-pasta adresi vai tālruņa numuru, mēs nevarēsim apstrādāt jūsu pasūtījumu;
      • Minimālā pasūtījuma summa ir EUR 1.00 (viens eiro) ar PVN;
      • Mēs garantējam preču esamību veikalā pasūtījuma izdarīšanas brīdī, ja "Noliktavā" ir preces pieejamības statuss, bet nevaram izslēgt situāciju, kad vairāki klienti pasūta preces vienlaicīgi. Tādā gadījumā informējam klientu pa e-pastu vai tālruni par šādu preču nepieejamību;
      • Interneta veikalā www.devino.lv apskatāmajām precēm un cenām ir tikai informatīvs raksturs. Prece var atšķirties no attēla. Uz attēla var būt detaļas, kas neietilpst preces komplektācijā. Preces aprakstam ir informatīva nozīme, tās parametros un komplektācijā var būt preces ražotāja veiktas izmaiņas;
      • Interneta veikala www.devino.lv administrācijai ir vienpusīgas tiesības jebkurā brīdī veikt  izmaiņas pārdošanas nosacījumos un mainīt publicēto preču cenas. Izmaiņas un papildinājumi cenrādī un nosacījumos stājas spēkā no brīža, kad tie tiek publicēti mājas lapā www.devino.lv. Pasūtījumiem, kas ir noformēti pirms izmaiņas stājušās spēkā, attiecināmi nosacījumi, kas bija spēkā pasūtījuma veikšanas brīdī;

 

      • Šajā mājaslapā Jūs nevarat iegādāties alkoholiskos dzērienus! Tomēr, Jūs varat aplūkot mūsu veikalā nopērkamo sortimentu, izlasīt preču aprakstus un citu informāciju, kā arī veikt nepieciešamo preču rezervāciju tiešsaistē. Ierodoties mūsu veikalā, rezervētās preces Jums vēlamajā laikā būs atlasītas un iesaiņotas. Būs nepieciešams tikai noformēt pirkuma dokumentus.

 

II.         PASŪTĪJUMA ATCELŠANA:

 

  • Jūs varat jebkurā brīdī pirms apmaksas veikšanas atcelt pasūtījumu atsūtot mums atteikuma vēstuli uz e-pastu vai piezvanot. Ja pasūtītās preces Jūs būsiet apmaksājis avansā, atteikuma gadījumā būs nepieciešams Jūsu iesniegums ar norādītu bankas norēķinu konta numuru, lai mēs varētu atgriezt avansa maksājumu;
  • Pasūtītie, bet neapmaksātie vai neizņemtie pasūtījumi tiek rezervēti 3 (trīs) darba dienas. Ja šajā laikā pasūtītās preces netiek izņemtas vai apmaksātas, pasūtījums tiek anulēts;

 

III.       PASŪTĪJUMA SAŅEMŠANA:

 

  • Jūs varat saņemt un apmaksāt pasūtītās preces www.devino.lv veikalā, Dzirciema ielā 119b, Rīgā (skatīt karti), darba dienās no plkst. 12:00 – 19:00.
  • Lūdzam ņemt vērā, ka Latvijas Republikas likumdošana liedz mums veikt piegādi, ja Jūsu pasūtījumā ir alkohols vai tabakas izstrādājumi. Šīs preces Jūs varat rezervēt, tomēr pēc pasūtījuma būs jāierodas personīgi, www.devino.lv veikalā, Dzirciema ielā 119b, līdzi ņemot personu apliecinošu dokumentu;

 

IV.        KĀ APMAKSĀT PASŪTĪJUMU:

 

    1. Skaidrā naudā - preces saņemšanas brīdī saņemot ar EKA (Elektroniskā kases aparāta) čeku;
    2. Ja pasūtītās preces saņemat www.devino.lv veikalā - ar kredītkarti vai debetkarti saņemot EKA (Elektroniskā kases aparāta) čeku. Pieņemam populārākās maksājumu kartes - Maestro, Mastercard, Visa, Visa Electron.
    3. Ar bankas pārskaitījumu -veicot avansa maksājumu. Maksājuma uzdevumā norādiet visus rēķinā minētos datus un Jūsu pasūtījuma numuru (obligāti). Rēķins pieejams tūlītējai izdrukāšanai, kā arī tas tiks nosūtīts uz pasūtījumā norādīto e-pastu. Pasūtījums tiek uzskatīts par apmaksātu brīdī, kad apmaksājamā summa ir reģistrēta faktūrrēķinā norādītajā saņēmēja bankas kontā;

 

V.           PIRCĒJA UN PĀRDEVĒJA ATBILDĪBA:

 

    1. Reģistrējoties vai veicot pasūtījumu www.devino.lv mājas lapā Pircējs apliecina, ka ir iepazinies ar pasūtījuma noteikumiem un piekrīt viņa sniegto datu izmantošanai, lai varētu tikt izpildīts klienta pasūtījums un preču piegāde saskaņā ar Latvijas Republikas likumdošanas prasībām.
    2. Aizpildot pasūtījuma formu www.devino.lv mājas lapā klients piekrīt, ka viņam uz norādīto e-pastu tiks izsūtīti paziņojumi, kas saistīti ar klienta reģistrāciju un pasūtījuma apstrādi;
    3. Pircējs ir atbildīgs par to, lai reģistrācijas anketā sniegtie dati ir pareizi un pilnīgi. Pārdevējs nav atbildīgs par zaudējumiem, kas varētu rasties Pircējam, ja Pircējs ir norādījis nepareizus vai nepilnīgus datus.
    4. Pircējs apņemas savus pieejas datus (paroli) neatklāt trešajām personām. Pircējs ir atbildīgs par savu pieejas datu glabāšanu. Ja, izmantojot Jūsu piekļuves datus, Jūsu pircēja kontam piekļūst trešā persona, Pārdevējs šo personu uzskata par Pircēju. Savu piekļuves datu nozaudēšanas gadījumā informējiet Pārdevēju nosūtot e-pastu uz pasutijumi@devino.lv vai piezvanot pa tālruni: (+371) 22 119 999. Jūs varat jebkurā brīdī nomainīt savu pieejas paroli sadaļā „Mans konts” vai pieprasīt paroles atjaunošanu uz savu reģistrēto e-pastu.

 

VEIKSMĪGUS PIRKUMUS !!!

 

Jūsu veikals www.devino.lv